خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اختصاص بورس دکتری به هیات علمی‌های غیردولتی

اختصاص بورس دکتری به هیات علمی‌های غیردولتی

رئیس سازمان امور دانشجویان از اقدامات صندوق رفاه و سازمان امور دانشجویان برای اختصاص یارانه غذا و سهمیه بورس دکترا به دانشگاه ها و موسسات غیردولتی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ملاباشی عصر امروز در همایش روسای دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی به درخواست روسای این دانشگاه ها در خصوص سهمیه بورس اشاره کرد و گفت: دانشگاه های غیردولتی از ما درخواست کردند که سهم بیشتری از بورس به غیردولتی ها اختصاص یابد، اما از سه سال گذشته این تقاضا در شورای مرکز بورس تصویب شد که افراد معرفی شده از غیردولتی ها به این شورا با ۵۰ درصد هزینه وزارت علوم و ۵۰ درصد هزینه غیردولتی ها بورس شود.

وی ادامه داد: مربیانی که تاکنون توسط موسسات غیردولتی معرفی شدند، در صورتیکه امتیاز پذیرش را کسب نکردند به دانشگاه های دولتی برای ادامه تحصیل معرفی شدند.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین درباره انتقاد غیردولتی ها از عدم اختصاص یارانه غذا اظهار داشت: دانشگاه های غیردولتی اعلام کردند یارانه غذا از دی ماه سال ۹۱ پرداخت نشده است در حالیکه در سال ۹۲ یارانه غذا در بودجه دانشگاه های غیردولتی قرار داده شده و صندوق رفاه اصلا بودجه ای دریافت نکرده که مبلغی را اختصاص دهد.

وی در این باره ادامه داد: مبلغ ۲۸ میلیارد تومان سهم غیردولتی ها است که معمولا دولت آن را در ماه های بهمن و اسفند اختصاص می دهد.

ملاباشی خاطر نشان کرد: در نامه ای درخواست کرده ایم تا یارانه غذا از سایر منابع درآمدی صندوق رفاه پرداخت شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان سخنانش گفت: صندوق رفاه ۲۰ درصد از قیمت غذا را در دانشگاه های غیردولتی پوشش می دهد.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

۲ دیدگاه

  1. باسلام،آیا دانشگاهی هست که دانشجوی دکترا رابه عنوان هیات علمی استخدام کند؟ سوال بعدی اینکه آیا بین دانشجوی دانشگاه آزاد و دولتی در جذب هیات علمی تفاوت قائل می شوند؟با تشکر

  2. پس کی نتایج نهایی فراخوان بهمن رو اعلام میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *