خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ضوابط ارتقای سالانه اعضای هیأت علمی معارف اسلامی دانشگاه‌ها بررسی شد

ضوابط ارتقای سالانه اعضای هیأت علمی معارف اسلامی دانشگاه‌ها بررسی شد

معیارهای ارتقا و ترفیع سالانه اعضای هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های علوم پزشکی، صنعتی و هنر در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها بررسی شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اکثریت اعضاء در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه ضوابط و معیارهای ارتقا و ترفیع سالانه اعضای هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های علوم پزشکی، صنعتی و هنر بررسی شد.

حجت الاسلام شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در این خصوص گفت: این ضوابط و معیارها بر اساس ماده واحده تشکیل کمیسیون تخصصی علوم و معارف اسلامی که در جلسه ۲۴۸ شورا به تصویب رسیده است، توسط معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی پیشنهاد و به شورا ارائه شده است.

همچنین در این جلسه گزارش تطبیقی راهبردهای سند دانشگاه اسلامی مصوب جلسه ۲۵۴ شورای اسلامی شدن با سند مصوب سال ۱۳۷۹ مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه جلسه و در خصوص تصویب آیین‌نامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها مقرر شد آیین‌نامه‌هایی که به استناد مصوبه جلسه ۶۴۰ مورخ ۲۹بهمن ۱۳۸۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به تصویب شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برسد، پس از طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی چنانچه ظرف مدت دو هفته اعتراضی از سوی اعضای شورای عالی نسبت به مفاد آن به دبیرخانه منعکس نشود، در حکم مصوب شورای عالی تلقی و به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *