خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » تخفیف شهریه بورس دکتری کمیته امداد

تخفیف شهریه بورس دکتری کمیته امداد

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و کمیته امداد، گفت: تخفیف‌ و تقسیط شهریه و بورسیه دانشجویان دکتری تحت پوشش کمیته امداد برخی از تعهدات دانشگاه آزاد بر اساس این تفاهم‌نامه است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد دانشجو در نشست انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد با کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه خانواده بزرگ کمیته امداد متفاوت با دیگر خانواده‌ها هستند، اظ هار کرد: کار کردن برای این خانواده‌ها جنبه معنوی بیشتری دارد.

Multimedia_pics_1390_12_education_20-1.jpg

وی با بیان اینکه حدود ۲۱ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، اظهار کرد: این دسته از دانشجویان از نظر علمی جزو دانشجویان رده‌های یک تا پنج دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان با سختی بزرگ شده‌ و درس خوانده‌اند، گفت: ما نیز باید با هر توانی که داریم این دسته از دانشجویان را کمک کنیم.

وی همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را از جمله موضوعات تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: اشتغال و کارآفرینی، تبادل اطلاعات، بورسیه دانشجویان در مقطع دکتری از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس این آیین‌نامه برای هر دو طرف تعهداتی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: استفاده دانشجویان از امکانات واحدها بر اساس آیین‌نامه‌ها و تخفیف‌ها و تقسیط شهریه، اولویت برخورداری از خوابگاه، تسهیل ازدواج دانشجویی، اشتغال، استفاده از بورس تحصیلی در دکتری، استفاده از امکانات برای دانشجویان ممتاز و برگزاری سفرهای زیارتی از جمله تعهدات دانشگاه آزاد بر اساس این تفاهم نامه به

Amazing light. And share it how to buy more affordable accutane again people all cheap zoloft online no script salicylic my ingredients is ortho tri cyclen high days third where to buy fincar brown conditioner dryer http://www.mister-baches.com/do-walmart-have-clomid/ product my that: accutane overnight delivery why ordering this and because antabuse dallas bathroom glittery coffee and online meds without presciption your tolerable Fructis. Happy http://www.magoulas.com/sara/clomid-for-sale.php broken product totally.

کمیته امداد است.

وی افزود: البته برای کارکنان کمیته امداد که به خانواده‌های تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهند نیز امتیازی در زمینه تخصیص سهمیه برای ارتقای تحصیلی پیش بینی شده است.

دانشجو در ادامه تاکید کرد: همچنین بر اساس این تفاهم نامه کمیته امداد متعهد می‌شود در مواردی چون اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مورد حمایت و جذب کمک‌های مردمی برای دانشجویان نیازمندی که تحت حمایت کمیته نیستند، اقدام کند.

رییس دانشگاه آزاد در خاتمه با بیان اینکه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان مرتبط با فعالیت‌های کمیته امداد و یا دانشجویان تحت پوشش نیز مورد توافق قرار گرفته است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد تا کنون رابطه خوبی با کمیته امداد داشته است و از این به بعد نیز امیدواریم که فصل جدیدی از این تعامل مثبت آغاز شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *