خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » أکید اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد بر همسان سازی حقوق با دانشگاه‌های دولتی

أکید اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد بر همسان سازی حقوق با دانشگاه‌های دولتی

اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در همایش کمیته مشاوران شاخه اعضای هیئت علمی بر همسان سازی حقوق‌شان با اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی تأکید کردند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همایش کمیته مشاوران شاخه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد صبح امروز با حضور فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد، معاونان وی و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در بیمارستان فرهیختگان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد و در این همایش ۱۷ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها آزاد با مطرح کردن خواسته‌ها و مطالبات خود بر همسان سازی حقوق‌شان با اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی تأکید کردند.

بر اساس این گزارش در این همایش اسدالله مهرآرا عضو هیئت علمی و نماینده منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ضرورت سرعت بخشیدن به اصلاح وضعیت اساتید، گفت: باید ساختار مناسب تشکیلاتی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایجاد شود.

وی همچنین به اصلاح قوانین در دانشگاه آزاد برای ورود شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد.

مهرآرا شرایط ادامه تحصیل مربیان در دانشگاه آزاد را نیز خواستار شد.

در ادامه سید نظام الدین میر فتاری عضو هیئت علمی و نماینده منطقه ۴ دانشگاه آزاد ایجاد قطب‌های علمی در مناطق افزایش حق سرپرستی اعضای هیئت علمی کاهش اختلاس جایگاه بین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی و آزاد و پوشش بیمه از طرف بیمه گذاران را خواستار شد.

همچنین امیر حسین دوامی عضو هیئت علمی و نماینده منطقه ۶ دانشگاه‌ آزاد ایجاد سیستم یا نرم افزار یک پارچه مالی توجه به سرمایه‌های انسانی، ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی متمرکز را از مطالبات اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد برشمرد و گفت: در حال حاضر پتانسیل خوبی از نظر تسهیلات در دانشگاه آزاد وجود دارد ولی به صورت جزیره مدیریتی می‌شود.

وی همچنین اعطای وام‌ها، تسهیلات و تفاوت حقوقی بین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد و دولتی و ارتباط با صنعت را از معضلات این دانشگاه دانست.

کامبیز تحویلداری عضو هیئت علمی و نماینده منطقه ۸ دانشگاه آزاد نیز با اشاره به ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، گفت: باید علاوه بر تهیه بانک اطلاعات برای پایان‌نامه‌ها کتاب‌هایی در این زمینه تألیف شود و کانون‌های علمی پژوهشی برای اساتید به بهره برداری برسد.

همچنین علی اکبر حسینی نماینده منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد خواستار کاهش بودجه برخی پروژه‌های عمرانی و اختصاص این بودجه به طرح‌های پژوهشی شد.

منصور احمدی نماینده منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد نیز در سخنان خود کاهش سقف موظفی تدریس اعضای هیئت علمی و بازنگری در سرمتن دروس را از مطالبات اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد برشمرد.

خلیل مطلب‌زاده نماینده منطقه ۹ دانشگاه آزاد نیز گفت: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان کنکور در حوزه‌های کاردانی به کارشناسی کاهش یافته و این مسئله برای دانشگاه آزاد مشکلاتی ایجاد می‌کند این دانشگاه می‌تواند دوره کارشناسی ارشد و دکترا را گسترش دهد.

وی ایجاد سامانه اطلاع رسانی برای ارسال پیامک با تسریع در فرآینده ارتقاء و همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد با دانشگاه‌های دولتی از خواسته‌های خود برشمرد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *