خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » سهمیه جذب هیات علمی دانشگاه های دولتی امسال ۱۲هزار نفر است

سهمیه جذب هیات علمی دانشگاه های دولتی امسال ۱۲هزار نفر است

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سهمیه جذب و استخدام هیات علمی دانشگاه های دولتی کشور در سال ۹۱ را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد.

ˈمحمدرضا مردانیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون جذب سه هزار نفر از افراد واجد شرایط در قالب عضو هیات علمی صورت گرفته است و برای استخدام بقیه نیز تا پایان سال مهلت خواهد بود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی افزود: سه هزار عضو هیات علمی جدید که امسال استخدام شده اند از افرادی هستند که در فراخوان سراسری جذب سال گذشته شرکت کرده و موفق به گذراندن مراحل مصاحبه و گزینش دانشگاه ها شده اند.

مردانی خاطرنشان کرد: جذب اعضای هیات علمی جدید به میزان ۹ هزار نفر سهمیه باقی مانده نیز از میان شرکت کنندگان در فراخوان سراسری جذب نوبت شهریورماه یا بهمن ماه ۹۱ صورت خواهد گرفت.

به گفته رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، سهمیه تعیین شده برای دانشگاه های دولتی است و دانشگاه آزاد و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را در بر نمی گیرد.

مردانی با بیان اینکه دانشگاه های غیرانتفاعی در جذب هیات علمی، محدودیتی ندارند، گفت: این موسسات آموزش عالی می توانند با درنظر گرفتن شاخص استاد به دانشجو، هر تعداد عضو هیات علمی که نیاز داشته باشند را جذب کرده و به کار گیرند.

مهلت ثبت نام فراخوان سراسری جذب نوبت شهریورماه ۹۱ در تاریخ ۲۳ مهرماه به پایان رسیده و ثبت نام داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت این فراخوان نیز از ۱۰ آبان ماه آغاز خواهد شد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *