خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » ثبت‌نام ۲۹ هزار نفر برای جذب هیئت علمی

ثبت‌نام ۲۹ هزار نفر برای جذب هیئت علمی

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه‌ها برای بارگذاری نیازهای خود در مرحله تکمیل ظرفیت تا ۱۰ آبان ماه فرصت دارند، گفت: ۲۹ هزار و ۳۷۰ نفر در فراخوان جذب هیئت علمی شهریور ماه ۹۱ ثبت‌نام کرده‌اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام 29 هزار نفر برای جذب هیئت علمی/مهلت دانشگاه‌ها برای بارگذاری نیازها تا 10 آبان

محمدرضا مردانی،‌ رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه در مجموع ۲۹ هزار و ۳۷۰ نفر در این دوره ثبت‌نام موفقیت آمیز داشته‌اند، گفت: از مجموع ۲۹ هزار و ۳۷۰ داوطلبی که ثبت‌نام موفق در سامانه اینترنتی جذب داشته‌اند، ۲۸ هزار و ۱۸۵ نفر تعیین اولویت کردند.

به گفته وی با توجه به اینکه هر داوطلب، امکان انتخاب سه اولویت را در فراخوان جذب هیئت علمی دارد، ۷۳ هزار و ۳۵۹ اولویت توسط داوطلبان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز جدب هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه ۳۵۰ دانشگاه، مؤسسه آموزش عالی و پژوهشگاه در فراخوان جدب هیئت علمی شهریورماه مشارکت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ارسال پرونده متقاضیان به مراکز دانشگاهی و پژوهشی آغاز شده است.

به گفته وی متقاضیانی که در زمان اعلام شده از سوی هیئت مرکزی جذب وزارت علوم در سامانه جذب ثبت‌نام کرده بودند اما موفق به انتخاب اولویت نشدند، باید از ۱۰ تا ۳۰ آبان ماه در مرحله تکمیل ظرفیت این فراخوان شرکت کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از بارگذاری نیازهای ۵۴ دانشگاه در مرحله تکمیل ظرفیت برروی سامانه جذب تا کنون خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۹ نیاز به جذب هیئت علمی توسط این مراکز اعلام شده و بر روی سامانه جذب قرار گرفته است.

به گفته وی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای بارگذاری نیازهای خود در مرحله تکمیل ظرفیت تا ۱۰ آبان ماه فرصت دارند.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *