خانه » درباره ما

درباره ما

وب سایت هیات علمی به عنوان نخستین سایت تخصصی اخبار جذب هیات علمی دانشگاه ها  به دنبال آن است که آخرین اخبار و قوانین جذب هیأت علمی و نیز فرصت های جذب را به اطلاع علاقه مندان این عرصه برسانیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مثل همیشه نظرات شما راهگشای ما خواهد بود.

 

 

۵۸ دیدگاه

  1. با سلام من یک معلول هستم که می توانم در سن ۴۹ سالگی دکترا بگیرم می خواستم بدانم آیا در آن سن به صورت حق التدریس در دانشگاهای سطح پایین شهرستانها به من کار می دهند یا نه ؟

  2. سلام
    آیا کسی که عضو هیات علمی می باشد و بیمه پرداخت میکند می تواند در شرکت خصوصی هم مشغول باشد

  3. سلام
    در ادامه مطلبی که عرض کردم این در حای است که دانشگاه پنج شنبه ها تعطیل است ولی اعضا هیات علمی پزوهشی دانشگاه باید پنج شنبه ها حضور داشته باشند.

  4. سلام
    باتشکر از سایت خوبتون
    ببخشید میخواستم بپرسم چرا برای اعضا هیات علمی تمام وقت جغرافیایی این ساعت کار جانکاه در نظر گرفته شده است؟
    به چه مرجعی باید نامه نوشت و در خواست کرد برای این دسته از اعضا که شغلشان واقعا با به خاطر ماهیت کار و مسایل آمیخته با سختی کار و درگیری فکری فراوان همراه است باید فقط یک روز تعطیلی در هفته داشته باشند و از شنبه تا پنج شنبه روزی ۹ ساعت کار کنند. ممنون میشوم بفرمایید با چه کس یا کسانی در مورد تجدید نظر در این مقوله می توان نامه نگاری کرد؟؟

  5. با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفا در صورت امکان پیگیری نمایید چرا اصلاحیه بند ۳ وظایف هیات اجرایی جذب در جلسه ۱۶۴ هیات عالی جذب در آیین نامه های جدید درج نشده است؟ ممنون
    قبل از اصلاح
    «تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی، هیأت علمی طرح سربازی، مأموریت و انتقال اعضای هیأت علمی در چارچوب آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوطه
    بعد از اصلاح در جلسه ۱۶۴
    «تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام و لغو یا عدم تمدید پس از خاتمه قرارداد اعضای هیأت علمی اعم از قراردادی و پیمانی، و همچنین تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی-آزمایشی به رسمی-قطعی و نیز جذب هیأت علمی طرح سربازی در چارچوب آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوطه».

  6. با سلام بخشنامه حدنصاب زبان دانشجویان دانشگاه آزاد برای آزمون دکتری تغییر یافته است. در خبر برگزاری آزمون جامع حدنصاب های مربوط به بخشنامه قدیم که ملغی شده است را عنوان نموده اید که نیازمند اصلاح است.

  7. با سلام
    خواهش می کنم بخشنامه ای که امسال از طرف وزارت علوم مطرح شد که پرونده ها باید در هیات امنا مطرح شود را مورد بازنگری قرار دهید. چون بعضی از دانشگاهها اصلا مدرک کارشناسی ارشد را قبول ندارند. بنده در فراخوان بهمن ۹۱ شرکت کرده و همه مراحل را در دانشگاه مورد نظر با موفقیت گذرانده ام ولی هیات امنای استان کلا کارشناسی ارشد قبول نمیکند یعنی بعد از سه سال همچنان بلاتکلیف مانده ام. خواهش میکنم رسیدگی بفرمایید.

  8. سلام الان زمان اعلام نیاز دانشگاههاست. زمان ثبت نام در سایت از ۱۷ بهمن شروع میشه. راستی نتایج فراخوان مهر ۹۴ چی شد؟؟؟ چجوری باید اون پیگیر شد؟؟ممنون میشم یکی جواب بده.

  9. با سلام و احترام من فارغ التحصیل ارشد مدیریت محیط زیست سال ۹۱ هستم دوسال هست که دو تا پیام زیر را دارم امروز روز آخر ثبت نام است خیلی علاقمند به تدریس هستم لطفا راهنمایی فرمایید:
    ۱.ارور قسمت اطلاعات شخصی که غیرقابل ویرایش است
    ۲.#فرم شماره یک (فایل ورد) [اجباری] که نمیدونیم از کجا دانلودش کنیم
    خواهشا امروز راهنمایی فرمایید روز آخره و فرصت از دست می ره ممنون

  10. سلام و خدا قوت. مرحله آخر که ارسال مدارک هست متاسفانه eror میدهد و نمیشود این قسمت را ثبت اطلاعات کرد تمام مدارک هم آماده هست و سایز آ زیر ۱۲۰ k b و jpg هست ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید با تشکر

  11. قسمت اطلاعات شخصی من در سایت جذب ناقص است.از مدتها پیش مراجعه میکنم و نمیتوانم کاملش کنم و نمیتوانم اطلاعات فراخوانی را ببینم.چه کنم؟فایل ورد فرم شماره یک را از اطلاعیه شماره ۳ سایت جذب کجاست؟؟راهنمایی فرمایید

  12. سلام نتایج فراخوان جذب مهر ۹۴ چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا کسی هست که جواب بده؟

  13. با سلام
    بنده کارشناسی جغرافیای طبیعی دانشگاه ازاد خوندم
    ارشد برنامه ریزی روستایی دانشگاه سراسری
    دکتری هم برنامه ریزی شهری بازم سراسری
    برنامه ریزی روستایی و شهری هر دو جغرافیای انسانی می باشند
    و در کل هر سه مقطع ام زیر شاخه علوم انسانی هست.
    حلا با توجه به گرایش های متفاوت در مقاطع تحصیلی مشکلی که برای جذب وجود ندارد؟؟؟؟ با اینکه همگی علوم جغرافیایی هستند و در آزمونها هم علوم جغرافیایی قید شده

    سپاس

  14. من که آخر نتوانستم فراخوان جدید را ثبت نام کنم. کاش که یک نفربود توضیح میداد این همه تغییرات برای چی لازمه؟ چرا همان سایت قبلی به کارش ادامه نداد؟ این سایت جدید که حتما کلی هم هزینه داشته چه چیز جدیدی داره؟ چهار روز تمام سعی کردم ولی سایت بالا نمی امد. بهتر نبود به جای سایت جدید از سرور قویتری استفاده می شد؟

  15. سلام. دوستان من تو قسمت مستندات، بخش تحصیلات دانشگاهی پر میکنم ولی هرکار میکنم تکمیل نمیشه. نمیدونم چرا. تمام مراحل پر میکنم به جز ارزشیابی که هر سه تا خود به خود بستست. یه راهنمایی میکنین.

  16. با سلام خدمت دوستان و مدیریت سایت
    من تمام مراحل را تکمیل کردم و پول رو هم ریختم اما وقتی وارد قسمت تعیین اولویت میشم نوع فراخوان،استان، دانشگاه و وضعیت بومی بودن رو میشه انتخاب کرد اما رشته و گرایش بالا نمیاد یعنی اصلا چیزی رو نشون نمیده. حتی از مرورگرهای مختلف هم استفاده کردم بازم همونجوریه. چاره چیه؟
    اگر دوستان یا مدیریت سایت می دونه لطفا بگه که فردا مهلت تموم میشه…
    ممنون از دوستان

  17. با سلام . من سال ۹۱ ۲ گزینه راانتخاب نمودم .امسال نیز جهت خواستم دوباره در فراخوان شانس خود را امتحان کنم .اما پس از پرداخت هزینه ثبت نام فایل انتخاب اولویت من بلاک است و هیچ تغییر ی در ان نمیشود صورت داد.لطفا راهنمایی فرمایید.
    در ضمن اولویت های سال ۹۱ من در فراخوان نیاز دانشگاه ها ی بهمن ۹۳ نیست

  18. با سلام. گویا سازمان امور دانشجویان مصاحبه شوندگان برای بورسیه داخل اخیر را دارد به بهانه های مختلف رد می کند. لطفا پیگیری کنید. ممنون

  19. سلام
    معدل من در مقطع کارشناسی پایین بوده.آیا امکانش وجود نداره با توجه به معدل کارشناسی ارشدم بتوان هیت علمی بشم؟

  20. سلام من کارشناسی حسابداری دانشگاه ازام ایا برای ارشد اگه تغییر رشته بدهم و مدیریت بازرگانی یا مدیریت اجرایی ازادبخونم ودکترای مدیریت نیز بخونم ایا به من باتوجه به تغییر رشته ازحسابداری به مدیریت به من کده تدریس وهیعت علمی داده میشود؟

  21. با سلام و خدا قوت. مرحله آخر که ارسال مدارک هست متاسفانه eror میدهد و نمیشود این قسمت را ثبت اطلاعات کرد تمام مدارک هم آماده هست و سایز آ زیر ۱۲۰ k b و jpg هست ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید با تشکر

  22. سلام

    در آئین نامه جذب هیات علمی علوم پزشکی گفته شده که می توان واز امتیاز نخبگی استفاده کرد وشرط سنی ۵ سال به محدودیت سنی افزوده میشه آیا این شرایط برای رشته های مهندسی وعلوم پایه وجود داره؟؟؟

  23. سلام دوستان،
    می خواستم زمان دقیق فراخوان بهمن ۹۳ رو کسی می دونه،دانشگاه ها نیازشونو کی بارگذر می کنن
    باتشکر

  24. با سلام . من قبلا در سایت جذب مشخصات خودم رو وارد کردم ولی ثبت نام تکمیل نشده ولی الان نمی تونم وارد سایت شوم. اعلام میکنه با رمز عبور وارد شوید.من رمز عبور رو ندارم میشه راهنمایی کنید؟

    • نظر شما پس از تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد.
      لطفا بهمون کمک کنید…منم همین مشکل رو دارم… رمز جدید رو چه جوری بگیریم… قسمت پیگیری رمز قبلی رو می خواد…هیچ کس جوابگو نیست..من الن می خوام ثبت نام کامل کنم و اولویت بزنم…

    • سلام من همین مشکل را دارم ، لطفا اگر جوابی دریافت کردید ایمیل نمایید

    • سلام من هم همین مشکل رو دارم. خواهش میکنم اگه جوابی بهتون دادن به من هم خبر بدین

  25. با سلام . لطفا کارگاه مقاله نویسی و شیوه های موثر سابمیب مقالات علمی پژوهشی و ISI را در استان مازندران در شهرستان های ساری و بهشهر نیز به زودی برگزار کنید. ما بی صبرانه منتظر ثبت نام و حضور در این دوره ارزشمند علمی هستیم .

    • لطفا بهمون کمک کنید…منم همین مشکل رو دارم… رمز جدید رو چه جوری بگیریم… قسمت پیگیری رمز قبلی رو می خواد…هیچ کس جوابگو نیست..من الن می خوام ثبت نام کامل کنم و اولویت بزنم…

  26. با عرض سلام و خسته نباشید اینجانب سپیده صفرپور دهکردی نمیتوانم وارد سایت جهت پیگیری ثبت نام شوم ممکن است رمز عبور را فراموش کرزه باشم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید یا حداقل یک شماره تماس در سایت قرار دهید من چند بار به ایمیلی که در قسمت ارتباط با ما قرار داره ایمیل زدم ولی جوابی در یافت نکردم. با تشکر

  27. بعد از یکسال انتظار (فراخوان شهریور و بهمن ۹۲ )دانشگاه پیام نور کلیه کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد بودند را از هیات علمی شدن محروم کرد،این دانشگاه در اقدامی عجیب به روئسای همه ی استان ها اعلام کرده است برای کسانی که کارشناسی ارشد هستند حکم نزنن.این در حالیست که بیشتر قبول شدگان جذب هیات علمی دانشگاه پیام نور در مناطق محروم کشور فوق لیسانس بوده اند.جالب تر اینکه بیشتر کارشناسی ارشدها تمامی مراحل قانونی جذب را طی کرده بودن ولی بعد از یک سال انتظار برای همه ی آنها حکم نزدند

    • سلام بنده درسایت جذب هیات علمی دانشگاه آزاد چند سال قبل ثبت نام کرده ام هم رمز عبورم را گم کرده ام وهم ایمیل قبلی هم بسته شده چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  28. سلام منظور از دکتری تخصصی یعنی باید فارغ التحصیل دکتری باشیم یا اگه دانشجو باشیم هم مشکلی نیست؟

  29. قسمت اطلاعات شخصی من در سایت جذب ناقص است.از مدتها پیش مراجعه میکنم و نمیتوانم کاملش کنم و نمیتوانم اطلاعات فراخوانی را ببینم.چه کنم؟

  30. سلام
    آیا دانشگاه ها موظف به ارائه نتایج فراخوان قبلی هستند؟

  31. salam
    من میخاستم از نتایج این پیگیری خبری بدهید لطفا
    مرسی
    اختصاص مقرری برای دانشجویان دکتری!!!؟؟؟؟
    وزیر علوم از اختصاص مقرری به دانشجویان مقطع دکتری خبر داد .
    به گزارش خبرگزاری مهر دکترفرجی دانا در این خصوص گفت: تلاش جدی داریم که دانشجویان مقطع دکتری بعد از پشت سر گذاشتن آزمون جامع بتوانند از مقرری مناسبی تا پایان تحصیل برخوردار شوند. به همین منظور کار مشترکی با معاونت علمی ریاست جمهوری در حال انجام است.

    به گفته وی، منابع مالی که پیش از این صرف پژوهانه می شد به علاوه منابع مالی که وزارت علوم می تواند از صندوق رفاه دانشجویان دریافت کند به صورت مشترک و به عنوان یک مجموعه برای دانشجویان دکتری اختصاص می یابد؛ البته ملاکهایی در این حمایت لحاظ می شود و دانشجویان بسته به عملکردی که دارند از حمایتهای متفاوتی بهره مند خواهند شد.

    خب کی ایشالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  32. سلام من ۳۰سال دارم دانشجوی ترم سوم دکترا هستم به این فراخوان هم نرسیدم به نظر شما برای من امیدی هست در ضمن دانشگاه ازادهستم

  33. در ماده ۱ دستورالعمل جدید بورس دکتری داخل (مورخ ۹۳/۰۲/۰۳) آمده است که متقاضی باید جزو ده درصد اول ورودی های کارشناسی ارشد باشد. واقعا این چه شرطی است!

  34. سلام
    سایت جذب دانشگاه آزاد در آخرین روزش برا ثبت نام غیر فعال شده . من اطلاعاتم رو تایید نهایی رو نزدم . الان دچار مشکل شدم لطفا په من کمک کنید. اینطوری دیگه نمی تونم شرکت کنم این دو سالمنظر فراخوان بودم.
    لطفا کمک کنید چیکار کنم ؟
    خیلی ممنونم

  35. باسلام
    چرا وب سایت جذب هیئت علمی دانشگاه ازاد روز ۵ اردیبهشت بسته است.
    اگر مهلت ثبت نام تا ۴ اردیبهشت بود بهتر بود ۴ اردیبهشت قید شود نه ۵ اریبهشت

  36. با سلام. سال نو بر شما مبارک .
    سوالی داشتم: آیا فارغ التحصیلان وزارت غلوم میتوانند برای هیئت علمی وزارت بهداشت اقدام کنند؟
    با تشکر

  37. سلام شرایط سنی برای بورسیه گرفتن برای هیات علمی دانشگاه هم آزاد ]هم دولتی چگونه است ؟ آیا دکتری دانشگاه آزاد باشی در دانشگاه دولتی نمی توان هیات علمی شد؟

    • سلام
      اینکه دکتری دانشگاه مثلا آزاد خونده باشی اما میخوای جایی دیگه مثل سراسری یا پیام نور و … هیئت علمی بشی هیچ مشکلی وجود ندارد.
      اگر رشته ای که شما دکتری میخونی استاد کم داشته باشن خودشون التماست هم میکنن که بیا اما نه اگر در آن رشته دست زیاد باشد خودشان ترجیح می دهند که از خروجی ها دانشگاه خودشان استفاده کنند هر چند که الان همه چیز شده پارتی بازی!!!

  38. سلام.آیا هر استانی برای جذب هیات علمی دانشگاه آزاد، سایت جداگانه دارد؟سایت استان گلستان؟

  39. سلام چرا تویه انتخاب رشته مورد نظر رشته مهندسی مکانیک نداره …
    فقط مکانیک داره و بس
    آیا مکانیک همون مهندسی مکانیکههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام
    بله

  40. سلام میشه لطفا به سوال آقای سعید راجع به بورس برای ما ورودی های ۹۱ دکتری در فراخوان شهریور جواب بدید؟ این سوال منم هست.ممنون

  41. salam az dostan ye rahnamaei mikhastam to sabtename jazbe heiat elie daneshgahe azad mogeh sabtenam ye ramze obor mikhad ino az koja bayad ghable sabtenam gereft????/

  42. سلام خسته نباشید.اگه بنده امسال قبول شوم میتوانم در فراخوان بورس شهریور ۹۱ شرکت کنم؟ بنظر شما در جذب بورسیه چه چیزی ملاک هست برای پذیرش؟

    • بله آقا سعید می تونید توی فراخوان شرکت کنید الان هم مرحله تکمیلی داره که اگه شرکت نکرده باشید می تونید حالا ثبت نام کنید.

  43. ممنون که به پیشنهاد ما توجه کردید . امیدوارم این سایت هم مثل سایت پی اچ دی تست موثق، مطمئن، به روز و صمیمی باشه.
    موفق باشید.

    ——-

    از لطفتان سپاسگذاریم.

  44. از اطلاع رسانیتون تشکر می کنم خیلی مفید هست سایتتون
    ممنون از این همه تلاش

    ——

    تشکر از لطف شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *